Nya bilder på mig och follow :D

Laddat upp lite nya bilder på follow och några andra på marieberg :)
söta cheyen <3
nyfiken på Nisse :D<3 PS. Hon är nt borstad än där
Jätte REEEN ... inte. Hon e helt gul :D Legat i en bajs såklart ;P'
Fina knabstruper (stavning) hingsten Zeb :)
Trassel, lotties foderhäst , follows beestiz :D
Gorgeous, malin foderhäst :D
Jag borstar Famoso, En mega söt hingst som också räddades från vanvård i spanien :D
Jättegulligt kort på Nyby Extra (nyby), som Anne äger . :)
mörkt kort menmen .. <bandolero (också hingst) blir lite rengjord :pPp
Sist och minst, Bosse och Nizz-Nizz :D 
kmr så snart jag kan me nya bilder. Imorgon rider jag lektion på KRS så då får Follow stå :) Deet fick hon gö idag också, det va ett litet tag sen hon fick vila så mkt på en vecka :D denna vecka har det blivit 3 dagar, om man ränknar med imon :Dkramizar,
\\ cissi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0