Hiss o Diss

Hissar halmpellets för att det är sjukt enkelt att mocka i, är ganska ljust och ger en fräsch känsla. Har nyss bytt från torv och nu ser hela boxen ljus och fin ut! Desutom sparar man mycket tid till mockningen och när man väl har lagt i första gången så behöver man inte lägga i nytt så ofta, då man inte får upp så mkt strö i mockningen! SKITEBRA!
Och inte jättedyrt heller. (Y) :D



Dissar torv! Dissar torv bara för att det är så sjukt mörkt, fult och jobbigt att mocka i! desutum får man med så mkt när man mockar så man slänger massa i onödan! U.S.C.H!
kolla looks like poop!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag älskar torv!

Nackdelen är att det är mörkt, men vi har en ljusare variant nu :)

Det luktar inte mycket, till skillnad från vad halm gör!



Men har inte provat halmpellets så har ingen aning om hur det är :D

2011-12-17 @ 17:39:02
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Aaha okej :P gillar det inte personligen då jag tyckte det var jobbigt och så men det e ju bra för att det är luktfritt och "fluffigt" haha^^ kul o höra dina åsikter oxå :D

2011-12-17 @ 20:38:32
URL: http://skimmelcheyernaa
Postat av: Cissi

Jag hatar torv.. hehe. Men jag ÄÄLLSSSKKKAAARRRv pellets, träpellets duger men halmpellets äger<3 :D

2011-12-18 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0