Glad cheyy!

Abras sadel -.-'. Asså det e ju inte något typ "stort" fel på den om man jämmför den Follow har, men den har ganska stor sits och man hamnar automatiskt i stolstits med den. Asså när man typ försöker sittan ordentligt hamnar man typ utanför sadeln! Så jag har länge velat ha en ny sadel typ men asså man köper ju liksom ksk inte det till en häst man bara kmr har i ca. 2 år lixome. Jag har typ sparat ihop lite pengar till en sadel jag hittade på trehästars begagnat avdelning, och tänkte typ köpa den när pappa säger att han snackat med farfar och jag ska få låna hans dressyr sadel! Han hade den till sin gamla häst som var lättare i typen än Linus är, så den passar inte riktigt och desutom rider han bara i sin westernsadel! Så jag får den nästa torsdag!!! Ba den passar nu dåå... Men i så fall ska jag köpa nått riktigt snyggt dressyrschabrak ist! <3333 ASGLAD!


Kommentarer
Postat av: hihi

NAjjsss fota den och lägg ut :D

2011-12-15 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0