Frikkin awsööme!

Idag har jag inte hunnit blogga nåt, för vi hade julavslutning i skolan och sedan var jag och julhandlade med Cicci. På onsdagarna rider Anna Abra så det blev inget stall heller.
Vid halv 9 började vi pynta våran julgran.:D Den e awsömme! Fudge, julmust, julmusik, galen katt och pynta gran e ju rätt så nice asså! Det blir Trassels första jul så för att hon inte skulle välta granen knöt vi fast den i gardinstången x). Hon tyckte granen var ganska så spännande så vi hade bara plast kulor i år. Jag tog ganska många bilder så en del kommer upp här så...BILDBOMB!




Hoho söten <333
 Lussekatter är tydligen inte bara gula...xD
Mina schnygga paket^^.
Hmmm... Vad kan det va här i?

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0