En dag kvar...

I mån e det julafton! Känns ganska sjukt faktiskt. Då ska jag upp och kolla på kadriljen och sedan kyren som rids av Emme på www.elitmupparna.blogg.se. Idag har jahg vart uppe och ridit. re di c.a en timma och försökte jobba henne ganska ordentligt. I vänster varvet sköt hon ut bogen24/7 och tog inte innerskänkeln. Gick bättre efter ett tag och när det äntligen funkade så slutade jag.
Sedan kom farmor och farfar! Och med sig hade dem en sadel som jag ska få låna ett tag framöver såvida den passar. Den va awsööme! FRIKKIN AWSÖÖME VERKLIGEN! + att den var brun så nu kan jag änvända mitt superduper snygga bruna träns! :D <3 GLAAAAAAAAAAAD! Sen så har vi lackat  paket o lite såå ;D<3

sadeln^^ mycket finare IRL


Vill oxå passa på att hissa hela dm kollektionen limited edition. Ni skulle ba veta hur mkt jag sitter och drömmer om ett sånt schabrak...<3 fast i beiget...

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0