Duktiga cheyyor!

Idag när jag och Anna var ensamma på kvällen gjorde vi värsta lyxmiddagen! Vi typ tog bort fettet och fileade en fläskfile' och sedanstekte vi den i en marinad av soja, chili sås och honung. Till det hade vi klyftpotatis laad i ugnen och sedan gjorde jag en glöggsås :D Den blev asgood!:D så nu typ tjockar vi oss med massa choklad och så tsm me brorsan i soffan Mohahaha....(Y)


Ska nog fixa ny bloggdesign tills imån då bloggen e ganska ful right now lixom. Tänkte typ ha våran logga i bakgrunden och ha denna headern ett tag till. MEn jag gillar inte den designen vi har nu, för det finns ingen sån dära sidogrejj.
Men aja. Imån ska jag upp och longera pållepussen, och sedan rida en del så jon får göra av med lite energixD.
ksk blir det en ny outfit oxå. MEN HÅLL KOLLBLOGGEN nu, för snart kommer det nog upp lite TÄVLINGAR!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0