Dan före dan, före....

DOPPAREDAN! Asså tänk ändå att det är julafton på på lördag!Helt sjukt, och ingen snö... men det är awsööme iaf. Och i mån kmr farmor och farfar hit (älska). Min farfar har en häst som heter Linus, han är jättego och görsnäll, som han mest rider western på, men farfar har oxå tävlat mkt hoppning. Innan hade dem en gård på Nolby, utanför Säfle men har för c.a tre år sedan flyttat till en villa innne i Säfle men har kvar hästen. Han har oxå vart ridlärare och haft lektioner vilket gör att jag kan få mkt hjälp av hnm. vilket e awsömme. Btw så har han kört fridressyr med Linus vilket gör att han kan stegra på kommando mm. Han ägde hans mamma oxå så han har haft Linus sen han var föl och han följer farfar som en hund xD.
I mån kmr oxå mina kusiner ner från England. I sommras köpte dem en sommarstuga här så dem kan komma ner lite när som.

Btw så är jag med och tävlar om att bli veckans blogg på:http://matildamilding.blogg.se   :D<3
Nu när det är lovså kan jag ju blogga lite mer så kmr nog upp med minst ett inlägg till idag.

Hade!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0