TOLKAT!

Idag så tolkade jag och Moa. Det var väldigt roligt, det roligaste jag har gjort på väldigt länge faktiskt. Först värmde jag upp henne, och pappa åkte omkring på skidorna och visslade och sjöng " jag är en liten tomtegris"(?) för att hon skulle vänja sig vid skidorna. Mem det var absolut inga problem, det gick verkligen jättebra! Sedan tolkade Moa medans jag red. Hon ramlade rakt framlänges en gång och Abra småstack/hoppade omkring lite hahaha. Sen så tolkade jag, jag tolkade nog mest då Moa trivdes bättre på hästryggen även om vi båda tyckte att det var VÄLDIIGT roligt. I början hade jag ganska stora problem med min hållnig, förstod inte rikigt hur jag skulle göra, hade förmycket framvikt och sedan drog jag i linorna och fötterna åkte in under så jag ramlade pladask på baken, haha! Men det gick bättre och bättre och jag klarade tre varv runt hoppbanan utan att ramla:D
Sen red vi ut i skogen och jag åkte bakom. Var såå mysigt att åka bakom sin älskade ponny i snön. Var så fint med all snö på grenarna, har verkligen saknat snön.
Hon är så mysig Abra, så snäll och go! Hon verkade verkligen tycka att det var riktigt kul hon med:D

 kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0