Första galoppen

Chiaao :D  Nt bloggat på länge nu ;) Denna helgen komm gustaf, han skulle rida jaggs(jaguette) , så vi flummade runt ganska mkt och misstolkade ALLT ahahah :PpP Follow hade vila idag, men det SNÖADE det kom typ 0,5 cm kramsnö , YAAAYYY! fast nu regnar det :\ .  it suuckkks :ccc ehhmmm jaoo kan berätta lite om min första galopp nånsin på  follow.. Det var en solig dag nere på bondgårde, o lottie skulle hälpa majj me follow, så hon ledde mig o jag bara satt där o flöt med i henns rörelser , och lotiie smackade på hnnne och vi travade. Sen smaxkade lottie igen och hon tog sina första galoppsteg med mig på ryggen <3333 i love heer <3 men orka blogga mer hahah
 kramar

DET GÅR JU FKN NT ATT LADDA UPP BILDEER :(
bye, ciicccii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0