Ingen fotografering:(

Om det hade gått som planerat hade jag just nu stått ute på järdet/ padocken och fotat Cissi och Follow för att äntligen få lite nice pics uppe här på bloggen, men tyvär så var Cissi sjuk och mådde illa så det blev tyvär inget med det:(<3
Men i morgon så ska jag hoppträna för Claes så då kan man ju hoppas att mamma får nårra nice pics:) I så fall kommer de upp här på bloggen direkt :D

Tidigare idag var jag, Anna och Emma C uppe och tolkade.
Det gick asbra! Fast när jag red och Emma åkte skidor så skulle vi testa att galoppera lite men Abra bara stack och brallade i väg(kul för mig, men inte för Emma), Och Emma ramlade direkt, så galoppen sket vi i. Dock galopperade jag några varv, men utan tolkare.
Men annars gick det jättebra och när vi var klara och Abra var i hagen så skulle vi testa att tolka efter Shelly men nope... Hon var inte rädd för skidorna, inte rädd för linorna, men när det blev motstånd i linorna så att det blev tryck på bogen, då blev hon helt panikslagen! Hon typ bara stack både rakt fram och i sidled och höll på, så det blev ingen tolkning för hennes del haha.

Men i morgon så ser ni Emma och Shelly i bildal, Nellie och Bellman också btw, så MISSA INTE!
Börjar 10.00
vad jag vet, men  missar pga. att jag ska hoppträna som sagt.

Kram på er och ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: moa

vem nellie?? det är inte nellie berntsson eller??

2012-03-01 @ 13:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0