Sjuk:(

Japp, jag blev sjuk i dag, vilket pappa också är. Lagom kul när man åker till fjällen i morgon...
Så jag har tillbringat dagen i sängen med en ridsport, kollat på guid till att rida så bra dressyrprogram som möjligt, samt Rosa Pantern med pappsen. Nu ska jag försöka att orka göra ett par tidsinstaällda inlägg, för det brukar ju inte precis funka så bra att koppla upp sig i stugan, och Cissi ska passa trehästar tillsammans med Lottie och Malin + att hon har Follow, så det blir nog max ett inlägg per dag under sportlovet.
Men det är inte så big deal precis, för på lov ska man ju vara ute och ha kul, så det är nog inte så många som sitter inne framför datorn iaf, right?
I och med att jag åker upp till fjällen, så ska Moa passa Abra. Moa är jätteduktig och har tre egna hästar. Det är jätte roligt att någon som är så duktig rider igenom Abra för jag kan inte alltid göra det själv haha.
Så det ska bli jätteroligt. Dessutom tror jag att hon hade tänkt tolka en del och Abra tycker det är jätteroligt:D 
Hon hade planer på att visa Molly D och Emma T hur man gjorde också, så både dem och Abra får nog jätte roligt!  Tycker det är jättesnällt att hon rider Abra och är ganska säker att Abra tycker det är roligt med någon mer rutinerad på ryggen:D(Y)
Tror inte att hon läser vår blogg, och tänkte köpa något som tack men vet inte vad hon vill ha.

Vad tror ni att man kan köpa till henne? Några tips?
Hade funderat på ett par senskydd i läder, men vet inte riktigt.

KRAM<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får krya på dig! ;)

2012-02-10 @ 20:04:50
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Moa

elin till 100% känner du mig inte eller?? och någon present får du inte köpa okej? för det är jätte skoj att passa Abra och skffa helt nya uppfattningar om hu pigg och arbets villig hon är och hon är hur grymt utbildad för att vara en läger häst:) jag menar hon kunde lika gärna vara en tävlings häst:) som i tisdags när jag red kunde hon få väldigt hög procent om det hade varit en dressyr tävling :) krya på er KRAM MOA<3

2012-02-16 @ 13:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0