Glad påwsk alla

Nu är det påsk alla! Min dag har typ sett ut så att jag åkte upp till stallet i morse, skulle rida med Anna men Vallis skulle gå lektion så efter många om och men och jag kanske kan rida senare, sa mamma att jag fick rida nu (klockan var väl halv elva när den var nu) så jag red ensam på hoppbanan. Det gick ganska bra och jag gjorde mycket tempoväxlingar och försökte få henne att inte hänga så mycket, och jag hade henne i en ganska bra form där hon gick fram ordentligt utan att jag inte hade något i munne vilket var riktigt skönt! Det är såå mycket lättare att rida när hon inte är så hängande i hand( viket beror på att jag är för stum och inte rider fram ordentligt)! Görkul var det! Är jättenöjd faktiskt!
Sen åt vi påsklunch hos mormor, åkte hem och jag låg och läste hungerspelen triologin(är på andra boken) i typ en timma, hoppade studsmatta och nu käkar jag godis(fick äta idag:O) och bloggar:D.
I morgon blir det uteritt med pappa och Anna, antagligen nedför Båtsmansliden. Dels för att jag tycker att det är så fint där, dels för att det är kallt och att Abra blir lite damp när man rider på ridstigen:P
Jau det var allt för nu, ska fortsätta lägga upp bilderna när jag får tid och sedan så ska jag försöka hinna klistra ihop en lite påwskig outfit kanske haha.

Glad Påsk alla!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0