Chacha

Heej! Sjukt tråkigt namn på inlägget, jag vet men känner inte att jag  har nån värre fantasi just nu haha xD.
Skolan var ganska mögel idag, övade juldans första lektionen men resten flöt på som vanligt, inget speciellt asså.
Sedan tog jag bussen upp te Abra med Anna som skulle rida lektion.
Där mockade jag o så och sedan tvättade jag benen, och hennes sår, och gjorde en riktig långrykt då hon var varm idag med, och sedan gick jag ut och gick med henne en stund. Hon var väldigt pigg och visade inga tecken på hälta varken i skritt eller trav, så ksk provar och rider lite imorgon. När jag kom in så tvättade jag med jodopax och sedan la jag på lite jodopax gel. Sedan pussade jag asmkt på henne innan jag bytte om och åkte hem och där väntade varm tacos på mejj :D
Tog en del fina bilder men har tappat bort överföringsgrejjen och kan nt blogga via min mobil som typ laggat upp sig, så måste lägga ut dem på fb och sedan spara över dem till datorn. Känner inte att jag orkar det nu men här kmr en bild på Abra som jag redigerade på fotolekyionen haha!<3

Kmr antagligen med en hiss och diss senare ikväll men inte säkert :P<3
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0