"årets"inlägg

Årets bästa händelse: När jag fick Abra ofc
Något jag lyckats med: Milano (min förra medryttarhäst
Något som har varit  jobbigt: alla knäppa busschaufförer
Årets guldkommentarer:1. Är det en dressyrhäst så ska du hålla händerna väldigt långt isär.
2. Man lär sig inget på ridskola och det man lär sig är fel.
3.Igår hoppade vi i 5h.
4.Vi har ramlat av ett antal ggr(sagt av mig och Anna mobbar fortfarande ner mig för det, bara för att det låter så kul)
5.Såg du vad fint han gick!? han hade huvudet nästan hela vägen mellan frambenen!!!
6.*stannar hästen och böjjer in huvudet onaturligt lång och hästen står still* -Går han i form nu?

Detta är påståenden/ kommentarer som jag under året tykt ha varit felaktiga eller skrattat åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0