Äh skit i rubrk X)

Idag körde mamma mig tll stallet vid 1, Malin skulle komma vid 3 och då skulle v rida dreessyr på follow, trassel och gorgeous :D När jag kom höll de som jobbar där tog in hästarna 2 timmar för tidigt och glömde att ge en häst lunch :O Jag venne om de ee normala... X) Jaja, gubbarna hade mockat hos follow traasel och gorgeous , så jag hade ba cero att mocka till :) Cero e en liten welsh, precis C-ponny :D Oxxå skimmel, fast gråskimmel :P Eln (en annan elin) har cero på foder :PP Men aja jag borstade och tränsade  osv X)Sen skrittade jag hnm i ridhuset i ca 5 minuter,eftersom jag e så lång, men ngn m¨ste rida hnm :)  Sen gck jag in och hämtade longeringslinan och tog av all utrustningå satte på han grimman gen. Sen gick v ut i ridhuset igen, Det gick bra fast han som brukar va så speed va lite seg :D Men han bockade lite  galoppen annars gick de bra :D
Vi gck in igen och jag borstade av hnm och la på täcket. Sen gick jag ut och fixxade höpåsar, sen kom mallan :D Vi borstade Trass(el(,follow och gucci(gorgeous)och sen red mallz trass och jag follow, hon ville inte böja sig på volterna  början men efter en stund gick hon riktigt fint och började trampa under sig , trass som oftast bara går på vad man än gör gick TILLSLUT ner i form efter 20 minuters kämpade på volter. Sen gick mallz in med trassl och Under tiden va jag ensam i ridhuset, follow stressade de första 2 minuterna , men sedan lungade hon sig och jag fattade galopp , och samtidigt satte ngn på ASSSHÖG musik, och follow galopperade i takt med musiken, Gick helt perfekt, awesooome :D Sen kom mallan  med gorgeous och skrittade henne , jag skrittade av follow och sen gick vi in, fixxade höpåsar och myste med hästarna ca 1 timme, sen fick vi åka hem :) Imoron e de ju jul, och det blir upp till stallet vid 9, jag jobbar i stallet lördag å söndag, så får jag ha follow gratisss :DDDD Lskar henne<3<3<33<<3<33<<333<3 Ska ladda upp lite bilder imorgon :D Orkar nt nu, Gonattt :
hade göttz, Ciicciii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0